söndag 12 augusti 2012

Bakdag?

Solen skiner, jag är så gott som ledig idag och har en sjuhelvetes kväll att se fram emot! Kroppen är öm och trött efter veckans träningspass. Benen stapplar sig framåt, grimaserar lite när jag sätter/ställer mig upp för att rumpan värker. En bra vecka med andra ord!

Jag tänker ge mig själv en riktig vilodag, fast jag teoretiskt sätt hinner till gymmet. Fem dagar känns jävligt lagom. Mer än lagom, det känns jävligt bra!
Ska nog ta och leta fram nåt recept på proteinmuffins. Något där jag kan slänga ner de nya mjölsorterna och nya proteinpulvret jag köpte i förrgår. För det kära vänner, det var inte drickbart! 
Holostic's vaniljproteinpulver alltså. Jag som hört bra saker om det tyckte jag? Men det smakade inte vanilj, inget alls förutom konstigt pulver. Plötsligt förstod jag varför alla tyckte jag var konstig som gärna drack proteinshakes.. Mina andra har ju varit som godis! Men 1 kg har jag nu i min ägo av det där pulvret. Varför inte testa att baka med det helt enkelt!

Med mitt goda pulver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar