onsdag 15 augusti 2012

One last day

Jotack, visst visste gårdagens pass var det tog allt! Det där med att jag gick in i gymmet med fokus på att ge allt jag bara hade, att verkligen bara kötta på och visa alla andra jag trängdes med hur grym jag var? Det hjälpte. 
Okej, riktigt så kaxig var jag inte när jag gick in där igår. Men nu i efterhand känns det som att jag hade kunnat vara det.
Så, grym men underbar träningsvärk i ryggen, en sista dags arbetande för veckan innan det är dags för några dagar i Stockholm!

Testade att göra om favoritfrukosten lite. Ersatte hallonen i röran med färska vinbär. Ersatte den torkade mangon på toppen med olika torkade frukter från Icas torkade fruktblandning (typ äpple och päron?).
Gott, men inte som favoriten. Men när frys och skafferi saknar de ingredienserna är det bara att experimentera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar