måndag 13 augusti 2012

Medan alla andra åker hem..

Idag, är en riktigt trött dag. Kroppen skriker efter vila efter gårdagens hålligång. Att jag dessutom fick börja dagen med ett stressigt uppvaknande och utan frukost i magen cykla som en dåre till jobbet, det hjälpte inte. Borde inte en iPhone vara tillräckligt smart för att kunna dra igång det ställda alarmet även när den är av? Jag vill minnas att mina gamla Sony Ericsson-telefoner ville det... Men tydligen inte nej. Så jag försov mig en smula. Och de första 40 minuterna var det inte en själ som ens tittade in i butiken.. Kändes sådär. Känns fortfarande sådär.

Dagens träningspass blev helt enkelt att stå upp och kötta entrébiljetter i nästan två timmar. Ingen var beredd på att det skulle komma så mycket folk idag. Längsta köerna under säsongen?
Nu intas det viloläge på soffan. Ikväll är en filmkväll. Lika bra att börja i tid. Marathon...?

Bjuder på en bild från kvällen, rock-tema på årets avlsutningsfest. Rockabilly it was!

Måste säga att jag blir lite sugen på de där tatueringarna alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar