söndag 26 augusti 2012

Nurå?

Så var man typ arbetslös nu då. Idag har jag inte en enda viktig tid att passa, inget att jäkta till, inget direkt "måste". Jag ska vara hemma, gå i pyjamasen så länge jag kan, plocka undan saker som ligger framme, hjälpa till att dammsuga lite, plocka undan lite mer saker som ligger framme (jag är rätt bra på att lämna saker lite var stans..). 

Gymmet öppnar inte förrän 14, och jag drar nog inte dit förrän senare ändå. Om jag inte får för mig att vila. Kanske borde? Men tvivlar starkt på att jag har ro till det. Regnet utanför lockar inte direkt till någon trädgårdsträning eller löprunda heller. Har dessutom konstaterat att jag pressar mig själv bättre på ett löpband än på den asfalt/gräs/grus/stigar som erbjuds här hemma.


Ska leta upp lite roliga recept kanske, ta reda på mer bra-att-veta-saker kring Asien-resan, kolla om man ska läsa någon distanskurs för att underhålla sig själv. Ja, jo, det kommer bli en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar