måndag 26 mars 2012

Åh, ljuva sovmorgon!

Efter tio timmars sömn ville jag egentligen fortfarande sova vidare. Snoozade dubbelt så många gånger än vanligt och låg en bra stund i sängen innan jag orkade kräla mig ur den. Helt ärligt så känns kroppen och ögonen fortfarande ganska tunga. Men med frukostgröt och kaffe ska den nog komma igång tror jag! Får jag bara frukost så blir jag ganska snabbt människa igen! Snart kan man nog dessutom börja inta frukosten ute på balkongen här.. Frukostdate, anyone?

Havregrynsgröt med maaassor av kakao i, lite kardemumma och några nypor kokos (och så banan såklart). På toppen hamnade varma, mosade jordgubbar och kvarg, pudrat med mer kardemumma. Gott och precis lagom mättande! För snart ska jag iväg till fina House of Shapes efter flera så kallade vilodagar. Vart vilan var vet jag inte, men nu är jag i alla fall taggad för fyspass med Jimmie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar