lördag 10 mars 2012

Sexy back

Lagom när jag kom fram till tåget hem kände jag mig som en vaken människa igen, inte en vimmelkantig zombie. Sen satte jag mig på tåget och däckade ihop igen. Glömde min sallad i kylen på jobbet men var inte hungrig trots att jag borde vara det. Geggade ihop lite äggröra och rostade en macka och lyssnade på P3 en stund och däckade ihop ännu lite mer. Solen sken vackert ute och när jag hade den där stunden av energi vid Karlberg station tänkte jag att jag skulle ta en promenad när jag kom hem. Känns inte som att det kommer att hända längre. Känns mer som att en powernap kommer att hända, så jag orkar med Melodifestivalen ikväll, som Ronja snackade om att hon ville hänga framför. Vi får väl se om jag orkar vara vaken så länge.
Mjukiskläderna och raggsockarna är på, nu kryper jag ner i sängen en sväng. Trevlig lördagseftermiddag på er!

PS. Gårdagens ryggpass svider rejält vid skulderbladen, jag är rejält nöjd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar