torsdag 29 mars 2012

Walk a mile in my shoes

Fötterna är inte så värst glada på mig efter att jag låtit dem spatsera runt i klackskor hela dagen, när de egentligen borde vilas upp när jag väl är ledig och slipper stå upp hela dagarna.
Åkte från Ellas Bredäng till Karlaplan för att hälsa på Anders på jobbet. Plain Vanilla hade utförsäljning i samma lokaler som Smeg. Jag blev kär i några smycken, men mest i Smeg's underbart snygga kylskåp och allehanda vitvaror. Låt mig flytta hemifrån, och låt mig flytta ihop med någon rik jävel.

Denna skönhet fick följa med hem från Plain Vanilla 
:)

Drog till Mood och fick träffa en ny, mycket trevlig arbetskamrat. Sedan spatserade jag omkring, snackade med de härliga tjejerna på Bönor & Blad och luktade på teer, kollade kläder i alla små, dyra butiker och hängde självklart nere på Juiceverket. God smoothie, bra mellis! Såg att de även har både vassleprotein och sojaprotein som tillägg till sina juicer/smoothies (jaja, de kallar de något annat än juice och smoothie, men ändå). Tummen upp för det i alla fall, då vet jag vart jag ska efter gymmet imorgon! 
Fötterna ska få vila en stund efter promenerandet från Karlaplan till Artillerigatan till Mood till T-centralen och så till slut hem. Klackarna får stanna hemma till förmån för skönare Converse när jag ska iväg på bio och kanske någon slags utgång ikväll med Oskar&co.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar