fredag 16 mars 2012

Bed sweet bed

Har inte haft tid med sånt strunt som internet eller mobilen idag, har haft fullt upp med att bara njuta av tillvaron här! (eller okej, hade tid i tre timmar på båten, men då hade jag ingen täckning och ville inte vara osocial mot Ronja, vi hade tillräckligt tråkigt även när vi faktiakt var sociala.)
Har gått fram och tillbaka på Östercentrum, sett massor av kända (av mig, inte hela Sverige) ansikten, druckit kaffe på Waynes, kört bil, ätit middag med familjen och efterrätt med min allra första och finaste barndomsvän, hämtat syster från hockeymatch och snackat hemlisar i bilen och köket och kryper nu ner i min egna säng. Min säng där jag inte kan sitta på kanten och dingla med benen, utan är mycket mera jordnära (ingen risk att slå sig om man ramlar ur den). Och rummet kommer inte att bli ljust så fort solen går upp, det kommer hålla sig brunt och mörkt innanför den blåsvarta ordentliga rullgardinen, säkrad från skarvar där solen kan läcka in.
Larmet är dock ändå ställt på 07:20, så jag kan infinna mig på Visby Träningscenter en dryg timme senare och visa dem hur stark jag blivit!
Så trots sockret och koffeinet som strömmar runt i kroppen ska jag gräva ner mig och sova så jävla gott kag bara kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar