söndag 4 mars 2012

Left alone

Syster står och plattar håret och jag sitter och dinglar med benen över sängkanten. Om några minuter ska jag lämna av henne vid pendeln. Sen är jag all alone igen. Freja åker till ön imorgon hon med. Så det här lyckoruset över att ha två fina människor när mig i Stockholm blev ett kortvarigt rus. Får hålla mig till det rus jag har här var och varannan dag - endorfinerna. Fast jag måste tvätta. Jag vill inte tvätta. Köper nya strumpor för att slippa. 
Men tror det blir biceps på gymmet, tillsammans med axlar och mage skulle jag tro. Träningsvärken har smugit sig tillbaka till benen efter gårdagens pass. Om än lite lindrigare än senast, det känns när jag går i den förbannade backen från pendeln. Så hoppas vi att jag har ögongodis idag igen, så pushar man sig själv liiite mer.

1 kommentar: