lördag 31 mars 2012

Earth hour?

Känner att det hade varit himla skönt att krypa ner under täcket, samtidigt som jag känner att det hade varit himla kul att dra ut och göra något ikväll; träffa folk, dricka gott vin och umgås/dansa/snacka skit.
Efter en heldag på jobbet där allt sålde slut, ett konditionspass på gymmet och sedan en sväng via Götgatan och Farsta C innan hemfärd, så är jag helt slut. Skulle tippa på att det var den där halvtimmen på löpbandet som sög energin ur mig. Den, och så det faktum att jag inte druckit något kaffe sedan ungefär halv två.

Dagens träning:
30 min på löpbandet, 8,5 km/h, 0,5% motlut. Tunga ben, svettig tjej men nöjd som fan! Jag som hatar att springa...
Avslutade med en del magövningar: bollinrullningar, russian twists med viktplatta, halv fällkniv (kind of) och avslutade med 1 min i plankan. 
Tror det var allt. Så en skön stretch efteråt. Vart är min vighet från alla år som dansare undrar ju jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar