lördag 10 mars 2012

"I'm feeling awesome"

Då var det kanske dags att tvätta bort gårdagens smink och krypa under täcket för att ta igen x antal timmars missad sömn från igår då. Känner mig som lilltjejen nere som fått tillstånd att vara uppe längre för att se på hela Melodifestivalen och sen skjutsas direkt i sömn när texterna börjar rulla. Texterna som för den delen innehåller ett tag till mitt gym, House of Shapes. Grattis, eller nåt. Saade och gänget klarade dansen alldeles utmärkt, så som de övat de två senaste veckorna så är det väl tur att de satt det. Jag hade kunnat göra det mesta, med en jääkla massa träning såklart! Säger verkligen inte att jag är någon dansdrottning bara sådär! Det finns sååå många som är tiotusen gånger bättre än mig, jag är en piss i Mississippi. Synd att jag inte valt att satsa på det, ångrar det så det gör ont ibland. Men det finns som sagt andra som tar hand om det, och bevisligen gör det jävligt bra!
Urban Angels, som dansade med Helena Paparizou till Saade's Popular; snyggt, riktigt snyggt! Så himla duktiga dansare där. Känner mig som en stolt kusin från landet när jag ser dem på tv, jag har tagit flera klasser för tre av brudarna.

Bild från gårdagskvällen, hemmafest med DJ's och bar, bra shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar