fredag 9 mars 2012

Sun in a cup

Och vart fan är min träningsvärk om jag får fråga? Hoppas att den dyker upp under dagen, annars blir jag besviken på min kropp som bara blir trött utan att ge resultat alltså..

För att hålla kroppen van vid att gå upp i tid ställde jag klockan på 8:30 och var totalt död när den ringde. Snoozade en gång, men drog mig sedan ur sängen. Jag var alldeles för hungrig för att ligga kvar. Ensam hemma, radion inrattad på p3 (fast jag searchar bara, slipper ratta in det, thank God) och gröt i tallriken. Dagens omgång med kanel och kokos i röran blev supergod! Jag vill aldrig riktigt äta upp sista i tallriken, för jag vill alltid ha mer. Drack kaffet ur en gul kopp, som för att framkalla sol ute. Det är fortfarande rätt grått, tyvärr..

Men en ljus nyhet: min dator har lagat sig själv och flimrar inte längre i blått och får massa konstiga nyanser. Tack för det, så säger vi peppar peppar och tar lite i trä allihop!

Banan, kanel och kokos i gröten.
Banan, jordgubbar och mjölk gröten.
Sista skedarna smakade lite extra mycket sommar; jordgubbar och mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar