onsdag 14 mars 2012

Time of my life

Tillbaka på cafét efter en dags härlig ledighet som spenderades med gymmande, med Ella, föreläsning med Oskar och slutligen med Theresé ute på Lidingö. Så som sagt, en härlig dag helt enkelt. Har fullt av vänner omkring mig här uppe och kommer njuta till fullo av den sista tiden i Stockholm innan jag flyttar hem vid Valborg. Men även om jag trivs som fisken i vattnet här uppe så känns det som ett ljus i tunneln när jag tänker på att jag flyttar hem igen om bara en och en halv månad. Sex veckor fyllda av jobb, träning, vinkvällar och solskenspromenader. Jag ska utnyttja dem till fullo, suga ut allt vad energi heter ur pulserande Stockholm. Sedan åka hem och ladda upp under maj och juni för en pulserande sommar på Gotland, när vår fina ö lever som medt!

Jag vill bara säga er, att jag mår så himla bra just nu, älskar mitt liv, mig själv, mina vänner och mitt jobb. Går omkring och vill bara le mest hela tiden. Ta till vara på våren kära vänner, ut och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar