torsdag 8 mars 2012

MOOD Stockholm

Hej och hå, fullt ös medvetslös. Men jag gillar't ändå minsann! Dock har de två små kopparna kaffe ikväll inte hjälpt riktigt, så jag kommer nog kunna somna utan problem även om jag drack den senaste för cirkus två timmar sedan. Så brukar det inte vara. Men har man varit uppe sedan fem imorse och knappt haft tid att ens kolla på Facebook under dagen, då har det varit fullt upp.
Ovanligt många kaffe har sålts på jobbet idag och ovanligt lite bröd och bullar. Men kunder har jag haft i lagom ström, och sällskap med minsann. Idag var det Camilla som var där och underhöll mig och snackade skit. Över en laxsallad, såklart. Den där laxen är to die for, helt allvarligt. Kommer inte vara några problem för mig att få i mig omega-3 framöver nej.

Inte riktigt dagens lunch, tyvärr.. Men jäkla PhotoStream..
Fler som inte får den att vilja funka?


Straight till gymmet efter jobbet. Knät strejkade värre än någonsin och efter bara tre steg på löpbandet var jag tvungen att trycka på Stop. Så jäkla tråkigt, när man faktiskt har energi att ta ut på det där bandet. Cyklingen var inte lika kul, även om det var svettigt och jag blev mer än varm. Gårdagens benpass kändes i alla fall under den där svettiga kvarten kan jag lova! Och imorgon är jag glad att jag inte öppnar cafét och måste lyfta på massa tunga brödbackar, för mina biceps kommer nog inte vilja samarbeta med mig tror jag.

Just biceps brukar inte vara någon muskel jag älskar att spendera tid på, helt enkelt för att jag är löjligt klen i armarna (och armbågen som krånglar). Men idag, herrejävlar! Tog i så det inte gick mer, sen körde jag lite till. Sen tog jag slut på magen med efter det. Så det där med att ta sig ut sängen och klä på sig imorgon kan bli kul...

Avslutningsvis var det en mycket trevlig kväll i nya Mood inne i stan. En modern, öppen handelsplats där företager är kollegor istället för konkurrenter. Där service går före sälj, och där man får uppleva mer än bara shopping och snabbmat. Jag menar, bara toaletterna (som ska kallas restrooms) kommer vara som en upplevelse i sig tydligen. Men ni får se mer den 23e mars, då välkomnar vi er alla, till oss på Bröd och Salt vid food courten, samt till alla andra butiker, restauranger och caféer som kommer finnas bland oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar