torsdag 22 mars 2012

Life is a rollercoaster

Borde sluta dricka så mycket kaffe kanske. Än så länge bara en kopp idag, försöker hindra mig själv från att hälla upp en till. Skyller på att jag behöver få bort smulorna mellan tänderna..
Benen känns fortfarande stumma efter tisdagens mördarpass, och efter gårdagens underbara dansande är de väl inte direkt utvilade nu. Känner mig stel i övre ryggen med. Känner mig helt enkelt lite som en pensionär när jag stapplar fram. Så fick jag inleda dagen med att lyfta tunga brödbackar i oergonomiska vinklar med.
Men jag lever och är glad och solen skiner utanför fönstret. Jag slutar tidigt och har inga måsten alls. Ja, klart jag tänker gå till gymmet i eftermiddag, men varför stressa? På med brillorna och ta en upptäcksfärd på vägen dit kanske? Uppvärmd och klar att köra slut på triceps och axlar kanske? Eller några andra roliga muskler?

Vaknade till denna syn imorse, kan man bli annat än glad då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar