onsdag 7 mars 2012

Slim fit.

Än idag är det svårt att få av och på sig linnen/tröjor. Att lyfta armarna över huvudet är ren smärta. Grimaserar varje gång. Tur att ingen ser mig. Ser inte fram emot att få av mig den här extremt tighta sport-bhn efter dagens pass kan jag säga. Det är en tillräcklig match i vanliga fall. Får se om jag kanske duschar med den på och har den resten av dagen, vem vet.
Eftersom överkroppen är så inåtahelvete mör så blir det benen som får kämpa idag tänkte jag. Så, som alltid har jag laddat med min favoritfrukost gröt, med massa bär/banan och numera även keso, blandat med något gott. Idag blev det några små bitar micrade jordgubbar och kardemumma. Nomnom!
Tightaste linnet är på, allt för att kunna se i spegeln att jag håller ryggen i rätt position. Mycket viktigt gott folk. Spänn magen, bak med axlarna, fram med bröstet (utan att svanka!) och kooontrolleeeera. Ojojoj, vad jag har fått höra det ordet genom alla dans-år. Särskilt av Tina under balettlektionerna.
Up up and awaaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar