söndag 4 mars 2012

Sunny sunday!



Kan inte påstå att jag lider av att vara ensam igen. Efter storstädning (ca tio-femton minuter i mitt stora rum) så bänkade jag mig på balkongen med kaffe och kesella-mellis. Micrade, mosade jordgubbar och frysta blåbär = mumma! Var så varmt och så skönt så jag var tvungen att ta av mig tjocktröjan och sitta där i bara t-shriten (läs: pyjamaströjan). Hämtade min bok och har nu suttit där i två timmar ungefär. Jag älskar att ha en inglasad balkong! Ser fram emot vårens vinkvällar där..
Lunchen ligger i magen (gårdagens middagsrester och massor av grönsaker) och jag tror jag ska bege mig ut på en promenad innan gymmet minsann. Man kan inte låta bli att utnyttja detta väder. Jag, som sann ut&gå-älskare kan i alla fall inte det. Särskilt inte nu när syster hade med sig mina kära gamla gympaskor som fått bli promenadskor de senaste åren, och vindjackan som gör att man inte blir sådär svettigt, äckligt jäkla varm som vinterjackan gör en.

Jag tror helt klart att jag är och alltid kommer att förbli en vår-människa. Kan ha å göra med att jag fyller år då.. (69 dagar kvar till 20-årsdagen. Inte för att jag räknar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar