onsdag 21 mars 2012

Popular

Att det ska vara så jobbigt att resa sig från matbordet och få in saker i diskmaskinen. Jag menar, vi har till och med en diskmaskin här. Den är inte stor, men det gör så att jag slipper diska varenda liten sked jag använder.
Hur som helst så är det bekvämt vid bordet, särskilt när man dansat två pass i rad där man blir helt slut av bara uppvärmningen. Så är det samma uppvärmning på båda passen med. Kan inte bli bättre!
Det var Ella som ville ha med mig på musikal-passet först, kl 17:20. Men det är ju inte så himla jobbigt att dansa bara ett pass egentligen. Just det passet är himla mycket flummande och skojande, mer än bara ren dans och träning. Så jag stannade kvar på Feminine Vibes-passet efteråt med medan Ella stressade hem. Hörde något om killar och öl som väntade.. Dagens dans var Helena Paparizous version av Popular från Melodifestivalen för någon vecka sedan. Supergrymma Jennie råkar ju vara en av dem som driver House of Shapes (som jag tjatat om förr), så nu fick man äran att dansa som de gjorde PÅ TV! Haha.

Synd att just den delen där danssnutten vi dansade ikväll, det är ju då man zoomar in Helena's face.
(börjar ca 1:40 in i videon, refrängen!)

Så, detta kommer kännas på flera ställen i kroppen imorgon, jag har inte riktigt kommit på vart jag är tröttast än. Om inte huvudet räknas vill säga. Ska samla kraft och bege mig till duschen och sedan däcka i sängen. så fort jag tömt den på kläder. 

1 kommentar: