onsdag 7 mars 2012

Knäfan.

Renduschad och varken jobb- eller träningskläder på kroppen. Det är inte det vanligaste må jag säga. Senaste tiden har jag väl praktiskt taget levt i mina svarta jeans. Men fram till imorgon bitti får de hänga på torkställningen efter tvättandet (om jag inte ska vara duktig nog att tömma den där ställningen innan jag tvättar nästa gång..).
Benen har fått sig en genomkörare, men jag är inte nöjd med känslan nu efteråt. Jag har mer att ge i benen, men jag har börjat mesa pga det där förbaskade knät som bara känns mer och mer osäkert.. Det är liksom ostabilt, vill inte riktigt lyssna när jag säger till att det skärpa sig. PT:n jag var hos för några veckor sedan meddelade att jag var överrörlig i knät, att det var därför det kändes sådär. Samma sak med vänster armbåge. Men när jag nu efteråt faktiskt tänkt på att inte sträcka på knät när jag står upp, utan "knixa" till det lite, så har det bara känts av mer. Sjukt tråkigt, eftersom jag precis insett att mina ben är rätt starka och har mycket att ge.
Men det gör inte ont, det är bara obehagligt. Och jag mesar inte helt, jag kör ändå. Så nog ska jag ha liite träningsvärk imorgon, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar