måndag 26 mars 2012

Hälsa = vadå?

Tillbaka till vardagen, tillbaka till Birkastan. Kunde gömma mig och min trötta kropp längst in bakom brödsticket, eller till och med i vårt lilla bakre rum om jag ville. Tomt på folk men även tomt på hyllorna när jag stängde. Någon stackars fralla och bulle kvar bara. Kan inte säga annat än att det går bra för Bröd&Salt!

Trött i fötterna kröp jag upp i soffan med te och gott bröd när jag kom hem. Tränar man så måste man äta även kolhydrater, så fuck LCHF eller andra dieter om ni frågar mig. Här hittar ni faktiskt en tävling som handlar om just sånt där litegrann, om hälsa. Vad är hälsosamt enligt dig? Inte är det dieter för mig i alla fall!

Nej, ner under täcket för att vila upp fötterna inför en stående dag på cafét imorgon och ett gympass efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar