lördag 17 mars 2012

Just chillin'

Halv tolv på förmiddagen och kroppen känner redan att den vill lägga sig i sängen igen. Kanske gör lite som den vill och lägger mig på soffan. Underbart gött att vara hemma i Tofta igen, utan några krav på att göra något. Det enda jag "måste" göra är att vara lite social med föräldrarna mina. Himla jobbigt det där. Vill de något får de helt enkelt komma till tvn och prata i eftermiddag. 
Började dagen med att bege mig till mitt andra hem på Gotland, nämligen Visby Träningscenter. BodyPump 8:30, all in! mina bröst- och ryggmuskler kommer inte att vilja samarbeta med mig imorgon tror jag. Men det får det vara värt!

Gotland har hittills visat sig från sin bästa sida, trots att det är rätt grådassigt utanför fönstret. Den där dimman är rätt mysig, särskilt när man ser den genom bilrutan.. Så köra bil, umgås med mor och far, ta en strandpromenad och sedan festa järnet ikväll? Ja, det låter som en mycket bra plan! Dags att sova middag (innan middagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar