fredag 2 mars 2012

One size fits all

Det blev en vilodag idag. Men kvalitetstid med en trött syster först, sedan en trött Freja. Känner mig inte direkt pigg själv, men två koppar kaffe idag och jag somnar åtminstone inte här och nu. Inte riktigt, bara nästan. I min ensamhet, en fredagkväll. Sviken, övergiven och trött. I min stora mysiga skjorta. Skjortor kan vara det bästa klädesplagget som finns. Lagom varmt, lagom uppklätt, helt underbart sköna. Särskilt när de är sådär två storlekar för stora. Finns inte många tajta plagg i min garderob nej. Slapp, skönt och snyggt är min stil.

Herrejävlar vad jag yrar. Borde säga tack och godnatt men tar mig nog norrut i Stockholm och hänger en stund på Malins lilla tjejkväll. Ska kanske byta om från den här två storlekar för stora skjortan först..

1 kommentar:

  1. Minst lika mysigt är det att nalla skjortor ur pappas garderob. De har noll passform, är för stora men ack så najs! ;)

    SvaraRadera