måndag 26 mars 2012

Here we go again!

Det magiska med att träna - man blir både piggare och helt slut på samma gång!
Var tvungen att hälla i mig en Celsius för att bli pigg nog för Jimmies grymt krävande fyspass. Sprang mig svettig på löpbandet i 20 min som uppvärmning. Jävlar vad det rann, halva fyspasset med, ner i ögonen. Härligt ofräscht, men också bara härligt. Jag menar, då gör man ju rätt i alla fall! Biceps kommer svida prdentlgt imorgonbitti när jag ska lyfta brödbackarna upp på disken vill jag lova! Avslutade med att superseta några magövningar med, så svider väl förhoppningsvis lite där med imorgon. Åh, vad skönt att vara på banan igen! Att slippa jobba så att hela dagen försvinner, att hinna träna och få äta mat och mellis på vettiga tider! Strktur och rutin, det är vad jag gillar!

1 kommentar:

  1. JA, det är verkligen en grymt magisk kombo det där med att va totalt slutkörd men ändå så jäkla pigg och hög på endorfinerna efteråt :)
    Låter som ett bra pass ;)

    SvaraRadera