torsdag 15 mars 2012

Sleepless in Farsta strand

Varför, snälla Gud eller John Blund eller vem du nu än är, varför väckte du mig tre i nättras och lät mig inte somna förrän klockan närmade sig sex?! Vände och vred mig tusen varv i sängen, vilket syntes tydligt när jag klev upp ur den senare imorse. Jag brukar ha rätt kul morgonfrisyr. Idag var inget undantag. 
Hade ställt klockan på åtta för att hinna med massa grejer nu på förmiddagen innan gym och jobb väntar på mig. Det blev lite snooze där, ja... Men det får man, när man missat tre timmars sömn under natten.
Men inget ont som inte har något gott med sig, nu har jag massor av roliga idéer för min eventuella 20-årsfest om mindre än två månader. Vem köper ut till mig till den? Fyller ju inte 20 förrän på söndagen.. Tough luck!


Well, nu har jag hunnit med lite av vad som var tvunget att göras under morgonen i alla fall, dags att bege sig mot pendeln och gymmet!

Min snudd på perfekta omelett från igårkväll.
Jag fick den HEL ur pannan. Småstolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar