tisdag 13 mars 2012

Vanadislunden

Jag började skriva på ett inlägg igårkväll, sedan var jag tvungen att slänga på mig ytterkläderna och springa ner till tunnelbanan. Tänkte färdigställa inlägget när jag satt på tåget helt enkelt. Det hände ju inte. Det var mer musik och smsande som hände där.
Har sagt det förr och jag säger det igen: fullt ös medvetslös är min grej.
Men igår var det mot min vilja. Ville bara sova när jag var tvungen att rusa. Helt slut i kropp och huvud, tror inte jag sovit ikapp helgen riktigt än. Så gjorde väl det maxade BodyPump-passet sitt till det hela med. Inte i form av ren träningsvärk, snarare bara mör i de flesta delar av kroppen. Men jag lät inte det gå ut över min dag utan hade en supermysig eftermiddag med saknade gamla klasskompisen Niclas. Åt baguetter och njöt av solsken och den fina utsikten i Vanadislunden, promenerade längs Sveavägen och hittade roliga små butiker och bara pratade om allt mellan himmel och jord.

Fina Niclas! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar