onsdag 7 mars 2012

Major Winters

Då var det dags att gå och lägga sig i vettig tid igen nu då. Imorgon ringer klockan sådär vansinnigt tidigt igen och jag har hela dagen uppbokad med grejer, från tidig morgon till sen kväll. Mer om det imorgon.

Har precis sett sista avsnittet av Band of Brothers och önskar att jag hade en som Major Winters här hos mig. Åh, min hjälte. Hans seriösa ansikte, hans stooora hjärta, hans intelligens, han personlighet. Synd att han bara var en karaktär i en verklighetsbaserad krigsserie. Läser nu att han dog i början av förra året. Varför visste jag inte det? Från och med nu ska jag tänka på det den 2 januari varje år, sörja en smula. Och se serien om och om igen och bara njuta av varje scen (som inte innehåller blod och utstickande benpipor).

Detta var min eftermiddagsunderhållning idag, i väntan på att jag skulle möta Tessan i Farsta Centrum.
Smaktestet blir imorgon (utöver det jag var tvungen att smaka av i grytan).
Var bara TVUNGEN att köpa den där kryddan. Den innehåller kanel med. Kan det bli bättre?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar